Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 18:29:09 +0300

Tere!

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/07526 
aadressile Jõgeva maakond, Mustvee vald, Raja küla, Kaasiku// Kurvitsa// 
Majori// Markuse// Metsaserva// Murrumetsa tee// Poldri tee L2// 
Põhja-Poldri// Serva// Vikerlase// Vikmari// Ööbiku// Võtikvere küla, 
Halliku metskond 156// Segametsa// Tikri (Kaabelliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaablitrassi rajamise ehitusprojekti 
kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27045514>  (menetlus nr: 
436372), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister